Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

Returnering

Hvad sker der, hvis jeg alligevel ikke vil have det bestilte produkt, eller det ikke passer?

I forbindelse med online-bestillinger har du en fortrydelsesret på 14 dage. Denne fortrydelsesret er ikke gældende for aftaler om levering af varer, som vi har fremstillet efter dine specifikationer, eller som entydigt er skræddersyet til dine personlige behov, eller som på grund af deres beskaffenhed, ikke er egnet til returnering (f.eks. undertøj eller badetøj). Yderligere oplysninger og de nøjagtige betingelser finder du her.

30 dages returret

Udover den lovpligtige fortrydelsesret, er der en udvidet returret på 30 dage, som ikke berører den lovpligtige fortrydelsesret. Som en særlig service har CAMPZ udvidet returretten til 30 dage for dig! Du kan returnere varen til os inden for denne frist. Husk, at vi kun modtager ubrugte varer. Husk også, at du ikke må fjerne etiketterne eller gøre varerne snavsede. Varen må ikke bære præg af at have været brugt. På trods af den udvidede returret er det skyldige beløb forfalden til betaling efter senest 30 dage ved fakturabetaling. Mange tak for din forståelse.

Hvordan fungerer bytte, reklamation og returnering?

Vi er kede af, at du ikke er tilfreds med et produkt, du har købt hos os. Selvfølgelig kan du i dette tilfælde gøre brug af din returret. Vi hjælper dig selvfølgelig også gerne i forbindelse med garanti og reklamationer.

UPS

Du kan selv oprette den returmærkat, du skal bruge til gratis returnering. Indtast dit faktura- eller følgeseddelnummer og dit postnummer i denne formular og tryk på knappen „Bestil returmærkat“. Så vil du kunne downloade og printe en returmærkat.
Følg herefter instruktionerne på forrige link og vedlæg den følgeseddel, du har udfyldt, til returforsendelsen. Husk, at hvis returformularen mangler, eller ikke er fuldstændig udfyldt, kan returforsendelsen måske ikke behandles.

Når returforsendelsen ankommer til vores logistikcenter, behandles din returforsendelse i overensstemmelse med oplysningerne på følgesedlen.

Denne proces kan vare et par dage. Produktet må principielt ikke returneres ufrankeret til os!
For bestillinger med kreditkort og Paypal, tilbagebetales det pågældende beløb til din kreditkort- eller Paypal-konto. Finansierede køb refunderes via långiveren. For refunderinger af bestillinger med betalingsmetoden forudbetaling, direkte bankoverførsel og efterkrav, krediteres beløbet på din konto.

 

 

Store pakker og omfangsrigt gods

For at gøre det nemmere for dig, afhenter CAMPZ større pakker direkte hjemme hos dig. Modtagelse af sådanne forespørgsler sker helst skriftligt, da vi på denne måde på bedste vis kan sikre, at vi har alle nødvendige oplysninger, så afhentningen kan udføres korrekt, ukompliceret og hurtigt. Ved afhentning benyt da venligst vores kontaktformular. Indtast hvilken vare, der skal afhentes i følgende formular og årsagen til afhentningen. Angiv også den ønskede afhentningsadresse og i givet fald dine bankoplysninger til en refundering af købsprisen.

For refunderinger af bestillinger med betalingsmetoden forudbetaling, direkte bankoverførsel overføres beløbet direkte til den givne konto.For bestillinger med kreditkort og Paypal, tilbagebetales det pågældende beløb til dit kreditkort- eller Paypal-konto.

Når det intakte produkt er ankommet til logistikcenteret, refunderer vi fakturabeløbet til dig. Denne process kan vare et par dage.

Hvem hjælper mig med tekniske spørgsmål?

Telte ol. med passende tilbehør er produkter, der kræver en forklaring. Derfor rådgives du af specialister fra kundeserviceafdelingen i forbindelse med tekniske spørgsmål. 

Yderligere oplysninger om, hvordan du kontakter vores medarbejdere finder du her.

Hvor lang er reklamationsretten?

Der er 24 måneders reklamationsret på de købte produkter som træder i kraft når varen leveres. Reklamationsretten dækker ikke skader på grund af naturlig slitage eller fejlagtig brug. 

Hvilken procedure er der i forbindelse med reklamation?

I tilfælde af, at der gøres brug af reklamation indenfor den reklamationsretten, afhentes et større produkt, som f.eks. et stort telt, af vores fragtselskab. Den nødvendige reparation eller udskiftning udføres af os. Efter forudgående aftale, kan du også aflevere produktet hos en forhandler efter eget valg og vi betaler omkostningerne. 


Brug for hjælp?
Lukket telefonlinje
Flere informationer
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 35 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Tilfredse kunder
Er du tilfreds med vores service? Skriv en anbefaling til andre!