Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

Klar til nye udsigter - Hav udstyret klar til nye minder

HVORDAN KAN VI HJÆLPE DIG?

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvor er min bestilling?

Du kan se statussen for din bestilling på din kundekonto under bestillingdetaljer. Hvis du har lavet din bestilling som gæst, kan du finde sporingsnummeret i forsendelsesbekræftelsen, som kan bruges til at tjekke den aktuelle status for din bestilling.


Hvornår får du dine penge tilbage?

Vær opmærksom på, at det kan tage op til 10 hverdage inden dine penge er tilbage på din konto. Så ha‘ lidt tålmodighed.


Hvornår behandles min reklamation?

Vi behandler reklamationer løbende. Dessværre kan behandlingstiden i øjeblikket tage op til 3 uger. Vi beklager dette og beder om din forståelse.
Du kan finde flere ofte stillede spørgsmål på siden Spørgsmål og svar.


Hvornår behandles min forespørgesel?

Lige nu modtager vores kundeservice mange henvendelser, og derfor er vores svartider længere end normalt. Vi arbejder så hurtigt, vi kan og besvarer e-mails i den rækkefølge, de er kommet ind. Vi håber på din forståelse.

SEND OS EN BESKED

Hvis du oplyser dit telefonnummer i kontaktskemaet, så kan vores kundeservice kontakte dig på telefon, og dermed behandle din forespørgsel hurtigere.

Bemærk venligst, at vi kun videregiver oplysninger om din ordre til den e-mailadresse, der blev brugt til at afgive den.

  • * Skal udfyldes

Brug for hjælp?
Skriv til os via kontaktformularen, hvis du har spørgsmål eller besøg vores FAQ-side.
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 35 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Tilfredse kunder
Er du tilfreds med vores service? Skriv en anbefaling til andre!